DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

13 April 2009

ULANGTAHUN PERTAMA PENUBUHAN AMK GELANG PATAH

Hari ini adalah ulangtahun pertama penubuhan Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah yang ditubuhkan atas semangat anak muda yang mahukan kepimpinan negara di pimpin oleh pemimpin yang benar2 berkualiti, telus, adil dan saksama. Anak muda yang sentiasa inginkan perubahan dari segi pentadbiran dan pengurusan serta berintergriti.

Saya selaku Ketua Angkatan Muda Keadilan Bahagian Gelang Patah mengucapkan tahniah kepada Ahli Jawatankuasa AMK Gelang Patah samada yang dipilih atau dilantik diatas semangat kerjasama dan komitmen yang diberikan. Walaupun adakalanya kita berselisih faham dan pendapat, namun anggaplah ianya sebagai asam garam hidup berkeluarga. Saya amat2 mengharapkan AJK AMK Gelang Patah kembali bersatu dan berpadu untuk kita bersama-sama mencapai matlamat, visi dan misi parti. Walaupun kita bergerak dalam keadaan ekonomi yang tidak menentu namun tiada alasan untuk kita memberhentikan perjuangan kita. "Perjuangan mesti diteruskan".

Kita telah menunjukan sikap prihatin kita kepada masyarkat apabila kita membantu mangsa banjir di Kampung Laut. Kita menyelamatkan beberapa keluarga. Kita juga berupaya menghantar jentera ke PRK Permatang Pauh dan beberapa PRK. Kita mampu mengurangkan majoriti dari 32000 undi kepada 7000 undi dan banyak lagi aktiviti2 yang berjaya kita adakan.

Insya-ALLAH pada hari2 yang mendatang ini saya akan cuba menjalankan tanggungjawap dengan lebih baik dan saya amat2 mengharapkan agar kesepaduan dan kesepakatan dapat dipereratkan lagi. "Buang yang keruh ambil yang jernih". Saya mengharapkan kepada semua AJK AMK agar kembali ke matlamat asal kita dan fokus. Ini amat penting bagi kita menghadapi sebarang kemungkinan yang akan berlaku di Johor ini. Kita harus mempersiapkan jentera bagi menghadapi pilihanraya akan datang. Tidak mustahil pilihanraya umum akan berlaku pada tahun hadapan. Justeru saya menyeru semua AJK AMK Gelang Patah untuk bersama-sama menggerakan jentera PKR Bhgn. Gelang Patah. Kita adalah sayap parti.

Akhir kata saya mengucapkan "TAHNIAH" kepada semua warga AMK Gelang Patah. "Nang tak Nang".... "Wan tak wan"... Jangan jadi orang Malaysia tapi mengaku orang siam..... "Jangan takut Mahluk".....

Azlan Ishak
Ketua AMK
Bahagian Gelang Patah

No comments: