DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

29 March 2010

IBRAHIM ALI DAN MAHATHIR - 2 MANUSIA SIAL

Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali membidas konsep Malaysian Malaysia yang menuntut hak sama rata antara orang melayu dan bukan melayu sambil menyifatkan bahawa konsep ini bertujuan rampas hak keistimewaan orang Melayu serta menghapuskan raja-raja Melayu. Ia bertujuan menimbulkan kacau-bilau, memecahkan perpaduan antara bangsa di Malaysia.

Sewajarnya Ibrahim Ali merujuk kembali peristiwa dikala pimpinan Umno mahu mengurangkan kuasa Raja2 Melayu di zaman pemerintahan Mahathir yang bertindak merasmikan Mesyuarat Agung Perkasa. Apakah ada pemimpin PAS atau DAP yang bersetuju bahawa kuasa Raja2 Melayu perlu dihadkan...???

Mahathirlah sebenarnya pengkhianat kepada Kedaulatan Raja2 Melayu dan kini ingin bertindak sebagai Pembela Raja2 Melayu. Apakah ini boleh dinamakan "Kesialan Seorang Manusia Bernama Mahathir".


Ibrahim Ali juga menyebut bahawa peristiwa 13 mei berpunca dari DAP sedangkan pemimpin manakah yang berkata " ayuh... kita basahkan keris ini dengan darah cina..." Adakah pemimpin itu datang dari Parti PAS...???

Penulis diingatkan oleh teman Ibrahim Ali semasa dalam Semangat 46 dimana beliau pernah berkata "Ikan tak nak masuk tong baru, dia tetap nak masuk tong lama... Jika saya masuk Umno balik saya akan jilat lubang bontot Mahathir..."

Boleh dipercayakah insan bernama Ibrahim Ali yang bijak menipu dan amat licik menimbulkan sentimen perkauman...??? Memperdaya PAS untuk bertanding atas tiket PAS pada PRU-12, namun selepas mendapat kemenangan beliau mengistiharkan beliau adalah Ahli Parlimen Bebas. Inilah manusia bernama Ibrahim Ali yang lidahnya sentiasa bercabang...

No comments: