DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

16 November 2010

KAN LEBIH BAIK KAU KELUAR JE...

Malam tadi bertempat di sebuah hotel di Pekan Parit Raja, Batu Pahat, Drs. Zaid Yusof bersama Pak Ngah (Saiman Marjuki) dan beberapa ahli PKR telah membuat sidang media yang cuba memperlekeh kepimpinan Datuk Chua Jui Meng sebagai Pengerusi MPN Johor serta Datuk Seri Anwar Ibrahim. Namun sambutan malam tadi tidaklah seramai malam sebelumnya dan ini membuktikan bahawa mereka yang hadir dalam perjumpaan dan taklimat khusus bersama DS Anwar di Pulai Spring tempohari sudah mula memahami dan mengenali manusia2 yang cuba menghuru-harakan Keadilan negeri Johor.
Pak Habib @ Syed Hamid, Ketua Penerangan MPN Johor pada pertemuan Khas bersama Ketua Umum tempohari menjelaskan bahawa Pak Ngah ada memburuk-burukkan kepimpinan Pengerusi MPN Johor pada ketika itu iaitu Hj. Anuar Salleh di Pejabat keadilan Cabang Batu Pahat. Dan sekarang bekas setiausaha MPN Johor ini menyerang Datuk Chua Jui Meng. Cuma kali ini serangan tersebut agak keras dan berterusan apatah lagi isu "melayu" dimainkan. Apakah sebenarnya yang Pak Ngah mahukan. Jawatan?? atau apakah Pak Ngah sebenarnya adalah "talibarut Umno" yang berjaya menyelinap masuk ke dalam organisasi Keadilan?? Apatah lagi gelaran Cikgu sudah cukup membuat orang ramai percaya pada kejujurannya tanpa syak wasangka lagi. Ibarat "harapkan pagar, pagar makan padi" begitulah nasib Keadilan Johor yang hampir rebah akibat "politik bangsat" yang dilakukan oleh Drs. Zaid, Pak Ngah, Abdul Aziz dan beberapa individu lain.
Pada sidang media malam tadi, nada dan kata2 Pak Ngah seperti sudah condong kepada Umno/BN. Andai kepercayaan kepada pucuk pimpinan parti maka adalah lebih baik PAK NGAH, DRS. ZAID, ABDUL AZIZ DAN BEBERAPA PIMPINAN PKR YANG BERSEKONGKOL DENGAN PERLAKUAN "BANGSAT" INI AGAR KELUAR DARI PARTI KEADILAN RAKYAT. APA GUNA JIKA KAMU SEBAGAI AHLI PARTI TERUS2AN MENGHINA DAN MENCERCA PARTI DAN KEPIMPINANNYA SECARA TERBUKA.

Berikut adalah rakaman video beberapa pencacai yang diupah untuk berdemo dihadapan Pulai Spring pada malam 14 November 2010.

No comments: