DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

06 May 2009

KOMEN UNTUK PIHAK POLIS

Sejak dari 1 Mei 2009 beberapa pimpinan AMK Gelang Patah telah dihubungi pihak Polis berkaitan dengan beberapa program AMK Gelang Patah.

Mereka menanyakan apakah program PKR Gelang Patah yang akan datang sehinggakan Mesyuarat Bulanan AMK pun mereka ingin siasat. Apakah kurang benar kerja anggota polis sekarang. Sewajarnya mereka lebih menumpukan usaha2 membenteras jenayah yang semakin berleluasa berikutan ekonomi yang merundum sekarang. Namun "kekepohan" mereka dengan terlalu mengambil berat program PKR amat2 dikesalkan. Apakah mereka2 ini dibayar gaji untuk mengekang kemaraan "aura" Pakatan Rakyat.

Kementerian Dalam Negeri dibawah pimpinan Menterinya Datuk Seri Hishamuddin sepatutnya lebih menitikberatkan keselamatan rakyat daripada sikap terlalu "prihatin" kepada pimpinan Pakatan Rakyat.

Kehilangan kanak2 yang meningkat kebelakangan ini sewajarnya menyedarkan pihak polis tentang kelonggaran keselamatan di Malaysia ini.

Sukacita dimaklumkan kepada bahawa kami masih lagi bergerak dilandasan undang2 negara. Setakat ini kami belum lagi bertindak diluar batasan undang2. Namun kami berharap agar pihak polis memberikan ruang agar sistem demokrasi dan hak2 berpolitik tidak dicabuli. Kami adalah sebuah organisasi politik yang sah dan berdaftar.

No comments: