DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

15 December 2010

PENDEDAHAN : SIAPA DRs ZAID YUSOF

Gambar ini menunjukan Drs. Zaid Yusof sedang berbual rancak dengan 2 individu.
Salah seorang dari 2 individu tersebut adalah Special Branch (SB) yang sememangnya dahagakan maklumat2 penting untuk mereka laporkan kepada ketua mereka dan seterusnya akan memberikan maklumat tersebut kepada pimpinan Umno.
Jika perbualan/pertemuan ini adalah pertemuan biasa, ianya tidak menjadi isu namun jika pertemuan ini ada menyentuh atau memberi maklumat2 sulit parti maka wajarlah Drs Zaid Yusof digelar "PETUALANG" atau "PENGKHIANAT" parti. Dan tidak keterlaluan jika beliau dilabelkan sebagai "Perisik Umno" kerana beliau diberitakan masih lagi menjawat jawatan di dalam organisasi Umno.
Jika sebelum ini Drs Zaid begitu lantang mengatakan bahawa Datuk Chua Jui Meng yang dilantik oleh Presiden sebagai Pengerusi MPN Johor sedangkan tindakan atau gerakerja yang dilakukan oleh datuk Chua jui Meng sedikit sebanyak telah mengusarkan pimpinan Umno/BN sehinggakan Dr. Puad Zakarshi mengatakan bahawa impian PKR Johor akan menawan negeri Johor adalah angan2 kosong namun kenyataan Dr. Puad Zakarshi sebenarnya ingin menyembunyikan kegusarannya apabila melihat kesepaduan PKR, PAS dan DAP Johor semakin akrab.
Kepada Drs. Zaid Yusof, jika anda tidak keluar dari parti kami (Parti Keadilan Rakyat) percayalah bahawa kami (AMK) akan megeluarkan kamu dari parti ini seperti ANJING KURAP. Parti ini tidak memerlukan petualang seperti kamu untuk mejadi pimpinan dalam parti ini...

No comments: