DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

05 January 2009

Skuad Amk Johor


Skuad AMK Johor akan ditubuhkan dan akan dirasmikan pada penghujung Januari 2009. Sehubungan dengan itu diminta setiap Ketua AMK Bahagian memaklumkan kepada semua AJK AMK Bahagian masing2 bahawa setiap AJK AMK Bahagian diwajibkan menyertai Skuad AMK Johor.

Di samping itu juga Ketua AMK Bahagian perlulah menghebahkan kepada anak2 muda dibawah 40 tahun agar menyertai Skuad AMK Johor. Syarat utama adalah perlu mendaftar sebagai ahli Parti Keadilan Rakyat.Sila serahkan senarai nama yang lengkap dengan butiran peribadi seperti Nama, No. Kad Pengenalan, Alamat, No. Telefon dan Saiz baju selewat-lewatnya pada 20 Januari 2009.

Harap semua Ketua AMK Bahagian dan AJKnya dapat memberikan kerjasama serta menunjukkan kesungguhan dalam pembentukan Skuad AMK Johor. Idea dan pandangan dari teman-teman juga diperlukan bagi memantapkan lagi Skuad ini.Bagi mereka yang belum lagi mendaftar sebagai ahli PKR tetapi berminat untuk menyertai Skuad AMK Johor maka boleh berhubung terus kepada saya ataupun menghubungi Ketua AMK Bahagian yang berdekatan.

SetiausahaAMK Johor

*** ayuh warga gelang patah....jagan menunggu masa akan tiba...kita akan bergerak mengejar masa!!!! ingatlah Demi masa!!***

No comments: