DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

17 June 2011

RAPAT ANAK MUDA 13.0


Angkatan Muda KEADILAN (AMK), akan mengajurkan program “Rapat Anak Muda 13.0″ pada 18 Jun ini di Dewan Jubli Perak, Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor (SUK), Shah Alam.

Program khas itu akan menghimpunkan anggota AMK seluruh negara bagi menjayakan aktiviti yang disediakan.

Menurut Setiausaha Kerja AMK, Syed Badli Shah Syed Osman, AMK mengerahkan semua pimpinan khususnya ketua AMK negeri dan barisan exco untuk mengumpul anggota bagi menyertai program itu.

“Semua pimpinan AMK khususnya Ketua-ketua AMK negeri dan Exco-exco adalah diarahkan untuk mobilisasi anggota AMK untuk hadir ke program ini seramai mungkin.

“Semua arahan mobilisasi telah dikeluarkan kepada ketua-ketua AMK negeri dan exco-exco terlibat. Kerjasama semua exco adalah sangat penting untuk menjayakan rapat ini,” kata Syed Badli dalam kenyataannya hari ini.

Program tersebut dijadualkan bermula jam 8 hingga 12 tengah malam manakala pendaftaran peserta bermula seawal jam 6 petang.

Katanya, bagi peserta yang datang dari jauh akan disediakan tempat penginapan.

“Penginapan disediakan, tempat adalah terhad dan diutamakan kepada mereka yang jauh,” ujarnya.


- Pimpinan/Ahli AMK di seluruh negeri Johor wajar mengambil kesempatan untuk hadir bersama-sama bagi mendengar amanat pimpinan tertinggi parti sebelum kita berdepan dengan PRU-13 nanti.

No comments: