DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

01 November 2011

KHIDMAT BAKTI AMK GELANG PATAH



Pada 30hb Oktober 2011 lalu, Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah (AMK Gelang Patah) telah menghulurkan bantuan kepada Sdr. Md Fadil bin Ahmad (40 tahun) yang terpaksa berpindah setelah rumahnya di Taman Pulai Indah terpaksa dikosongkan berikutan beberapa masalah yang melibatkan bank.
Sdr. Fadil pernah menyuarakan masalah beliau kepada ADUN Nusajaya namun aduan beliau tidak diendahkan sehinggalah mahkamah mengeluarkan perintah agar premis tersebut perlu dikosongkan. Beliau kemudiannya membawa isu ini kepada Pusat Aduan Rakyat (PAR) PAS Kawasan Gelang Patah yang akhirnya memanjangkan isu ini kepada Keadilan Cabang Gelang Patah. Hasil perbincangan ringkas akhirnya PAS dan keadilan bersetuju membantu untuk meringankan beban Sdr. Fadil yang mana PAS membantu dari segi urusan rumah manakala Keadilan/AMK Gelang Patah membantu dari segi pengangkutan.
Dengan kerjasama beberapa AJK yang turut disertai oleh Ketua AMK Cabang Gelang Patah, Sdr. Nazri akhirnya kerja-kerja tersebut dapat diselesaikan dalam tempoh 2 jam.
Tahniah kepada AMK Gelang Patah....

Teruskan khidmat bakti kepada masyarakat

- DEMI RAKYAT -

No comments: