DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

26 October 2010

KETUA AMK MALAYSIA BERSAMA PRESIDEN IRINGI CALON PAKATAN RAKYAT DI PRK BATU SAPI

Sdr. Shamsul Iskandar bersama Presiden mengiringi calon Pakatan Rakyat dari Keadilan, Hj. Ansari Abdullah untuk piliharaya kecil Parlimen Batu Sapi pagi ini.Turut kelihatan adalah Naib Presiden Keadilan, Sdr.Mustaffa Kamil Ayub serta Hj.Mustaffa Ali dari Pas dan beberapa Pimpinan Pakatan Rakyat tempatan hadir bersama ratusan penyokong pada hari Penamaan Calon PRK Parlimen Batu Sapi.
Lalulintas sesak di sekitar dewan masyarakat Sandakan, yang menjadi pusat penamaan calon kerana sebelah laluan jalan ditutup.
Hj. Ansari Abdullah adalah yang pertama tiba untuk menyerahkan borang penamaan diikuti oleh Presiden SAPP, Datuk Yong Teck Lee pula memasuki dewan untuk menyerahkan borangnya seminit kemudian.
Penyokong Pakatan Rakyat dilihat lebih bersemangat dengan jeritan "Batu Sapi, kita tawan" dan "Reformasi", menenggelamkan teriakan oleh pihak BN, yang kebanyakannya mereka terdiri daripada ahli Puteri Umno. Ada khabar angin mengatakan bahawa calon BN bukan pilihan pengundi Batu Sapi walaupun cuba dinafikan oleh Shafie Afdal. Penyokong SAPP pula dilihat kurang memberi reaksi dalam 'perang mulut' itu dan lebih berminat mengibarkan bendera parti sahaja.
Setelah tamat waktu bantahan Pegawai SPR mengumumkan bahawa PRK Batu Sapi akan menyaksikan pertandingan 3 penjuru antara Calon BN, SAPP dan Pakatan Rakyat.

Semoga Kemenangan Berpihak Kepada Calon Pakatan Rakyat, Hj. Ansari Abdullah...

No comments: