DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

20 October 2010

PEMILIHAN 2010: JANGAN LUPA PRK GALAS DAN BATU SAPI

Dikala PKR sibuk dengan Pemilihan 2010, PRK terpaksa diadakan berikutan kematian penyandang kerusi di DUN Galas dan Parlimen Batu Sapi.
Pakatan Rakyat akan mewakilkan calon dari PAS bagi DUN Galas manakala Parlimen Batu Sapi, PKR telah menyatakan hasrat untuk bertanding di kerusi Parlimen tersebut dan berharap SAPP akan memberi laluan.
Pilihanraya kali ini amat penting dan mungkin sebagai satu ujian keampuhan serta keberkesanan jentera piliharaya samada di pihak BN mahupun Pakatan Rakyat sebelum kehadiran PRU-13 yang dijangka akan berlaku pada tahun hadapan.
Apa yang pasti, PKR mungkin terpaksa melupakan sebentar Pemilihan 2010 dan menumpukan kepada 2 PRK ini.
Pada 4 November nanti Pakatan Rakyat akan mengumumkan calon bagi PRK Parlimen Bukit Sapi.
Batu Sapi mahupun Galas adalah medan awal yang menuntut komitmen dari pimpinan cabang2 yang telah dilantik atau dipilih setelah berakhirnya Pemilihan 2010 diperingkat Cabang.
AMK Gelang Patah akan turut serta dalam memenangkan calon2 Pakatan Rakyat yang akan bertanding pada PRK itu nanti. AMK Gelang Patah belum pernah gagal menghantar petugas di setiap PRK diseluruh negara. Tahniah AMK Gelang Patah atas komitmen yang diberikan. Semoga komitmen tersebut dapat diteruskan dan ilmu yang diperolehi dari pengalaman bertugas di PRK dapat diterapkan dalam gerakerja AMK di Gelang Patah.

No comments: