DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

10 August 2010

MAJLIS JAMUAN MAKAN MALAM BERSAMA PRESIDEN

Alhamdulillah. Itulah lafaz kesyukuran setelah Program Majlis Jamuan Makan Malam Bersama Presiden berjaya diadakan dengan jayanya. Segala perancangan yang dirancang sedari awal lagi berjalan mengikut jadual.
Penulis memohon maaf atas kelewatan mengulas program tersebut. Apapun program tersebut berjaya menepati sasaran awal apabila semua meja dipenuhi dan penyampaian mesej yang jelas oleh para penceramah undangan.
Datuk Chua Jui Meng selaku Pengerusi MPN Johor (Orang Umno tulis Pengerusi PKR Johor) telah memberi mesej jelas dengan kesimpulan bahawa kekayaan negara perlu diberikan atau dinikmati oleh semua rakyat dan bukan mengeyangkan perut sesetenggah pemimpin sedangkan masih ada rakyat yang masih hidup dalam keadaan daif walaupun bumi Malaysia ini pernah diiktiraf sebagai bumi yang dipenuhi dengan khazanah atau kekayaan alam. Ianya perlu ditadbir dengan baik oleh pemimpin yang benar2 ikhlas dan telus. Pada majlis itu juga, Datuk Chua Jui Meng memberi amaran kepada pihak yang cuba memfitnah Keadilan Johor apabila beberapa keping 'banner' yang cuba mengelirukan rakyat.
Tertarik dengan ucapan Dr. Zulkefli Ahmad (Ahli Parlimen Kuala Selangor) dimana beliau mengatakan bahawa jika peningkatan undi sebanyak 7% memihak kepada PR pada PRU-13 nanti, Insya-ALLAH kemenangan itu akan membawa Pakatan Rakyat ke Putrajaya. Statistik ini amat digeruni oleh Umno/BN.
Keadilan Gelang Patah juga pada malam itu telah melancarkan Tabung untuk keluarga Allahyarham Hazmuzair yang meninggal dunia pada 17hb Julai yang lalu. Semoga sumbangan ikhlas dari kami dapat meringankan bebanan keluarga Allahyarham.
Saya selaku Setiausaha Keadilan Cabang Gelang Patah mengucapkan jutaan terima kasih kepada yang hadir pada malam itu. Ucapan terima kasih juga kepada teman2 dari cabang lain yang turut membantu menjayakan program tersebut. Terima kasih kepada para pimpinan parti yang hadir.
Saya mewakili seluruh kepimpinan Keadilan Cabang Gelang Patah sekali lagi mengucapkan terima kasih dan mengambil kesempatan mengucapkan "SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DI BULAN RAMADHAN" kepada seluruh umat islam...

*** Masih menanti gambar2 sekitar majlis ini dari jurugambar profesional kami...

No comments: