DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

22 October 2010

APAKAH INI PETANDA PRU-13 SEMAKIN HAMPIR...

Kerja2 penurapan jalan sedang giat dijalankan disebuah taman dimana selama 17 tahun (menurut penduduk setempat) tiada kerja2 penurapan jalan bahkan adakalanya jalan berlubang besar mengambil masa berbulan-bulan untuk ditampal.
Apakah ini petanda bahawa PRU-13 akan memunculkan diri dalam masa terdekat ini..???
Menurut pekerja2 yang menjalankan kerja2 penurapan tersebut bahawa selepas kerja2 penurapan selesai di taman ini, mereka akan melakukan kerja di 4 taman yang lain dalam DUN Skudai.
Ini menguatkan lagi ramalan penulis bahawa dalam tempoh 6 bulan akan datang akan berlakunya PRU-13 namun persoalannya, apakah Keadilan telah bersedia untuk menghadapi sebarang pilihanraya..???
Selepas selesai pemilihan pimpinan di peringkat Cabang, kini Keadilan menghadapi satu lagi pemilihan diperingkat pusat. Yang menjadi agent/wakil calon sibuk melobi dan bertemu ahli2 sedangkan tanggungjawab utama setelah dipilih sebagai pimpinan di peringkat Cabang diabaikan. Rakyat menanti apakah sentuhan atau tindakan dari pimpinan Cabang yang baru dilantik/dipilih. Tidak kira samada AMK/Wanita atau Cabang, yang pastinya mereka menanti apakah pendekatan baru yang mampu dilakukan oleh barisan kepimpinan keadilan Cabang yang baru.
Apakah kita akan membiarkan rakyat harus menunggu lagi???? Atau apakah kita masih mahu menunggu masa yang sesuai untuk bertindak...????

No comments: