DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

26 May 2008

LAPORAN POLIS VIDEO KLIP V.K LINGAM PADA 25/05/2008 DI IPK JOHOR






Salam Reformasi...

Tanggal 25 Mei 2008 adalah satu tarikh yang tak dapat dilupakan oleh semua anak muda Johor. Di mana mereka yang diwakili oleh AMK Negeri Johor sama-sama berkumpul dalam menyuarakan perjuangan menegakkan keadilan terhadap sistem kehakiman negara ini.

Kumpulan ini diketuai oleh Sdr. Mohamad Nazri B. Hj Ismail selaku Setiausaha AMK Negeri Johor tampil dengan satu Laporan Polis supaya menyiasat segera ke atas 6 individu (Klip Video Lingam) yang disabitkan dengan salahlaku bidang kehakiman seperti yang disimpulkan oleh laporann Suruhanjaya Di Raja. Laporan Polis tersebut telah di buat di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Johor selepas laporan polis di buat oleh Ketua AMK Malaysia Sdr Shamsul Iskandar pada 24/05/2008. Susulan daripada laporan yang sama juga dibuat di semua balai polis utama seluruh negara pada semalam 25/05/2008, pukul 1.00 tengahari.

Pengirim mengucapkan tahniah dan berasa bangga di atas kehadiran saudara semua yang mewakili AMK bahagian masing-masing seperti AMK Sri Gading, AMK Pasir Gudang, AMK Tebrau dan AMK bahagian lain-lain. AMK Gelang Patah telah menghantar kontinjen teramai sekali yang di ketuai oleh Sdr. Azlan Ishak selaku Ketua AMK Gelang Patah.

Syabas anak muda di atas keberanian anda..

Di sini disertakan salinan Report Polis, Kenyataan Media dan gambar-gambar untuk tatapan anda.

Di harap sesiapa yang mempunyai koleksi gambar pada 25/05/08 bolehlah berkongsi dengan pengirim ataupun terus kepada Setiausaha AMK Negeri Sdr. Mohamad Nazri di alamat email http://my.f760.mail.yahoo.com/ym/Compose?To=setiausaha.amkjohor@yahoo.com

HARAPAN BARU UNTUK MALAYSIA

Sekian. Terima Kasih

Ahmad Nazree Mohamad
Angkatan Muda KeADILan
Bahagian Gelang Patah

No comments: