DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

04 May 2009

GERAK KERJA KEARAH PILIHANRAYA

Pada 17 Mei 09 nanti, Angkatan Muda Keadilan Bahagian Gelang Patah dengan kerjasama PKR Bahagian Gelang Patah akan mengadakan Kursus Gerak Kerja Pilihanraya yang mana ini adalah pendedahan peringkat awal mana2 ahli yang belum memahami sepenuhnya gerak kerja pilihanraya.

Kursus ini amat penting bagi setiap AJK Bahagian, Wanita atau AMK Bahagian masing2 demi untuk mengubah pendekatan tradisional yang selalu kita lakukan kepada pendedahan yang lebih berbentuk Teknologi Maklumat seperti Laman web, Blog, SMS, MMS dan macam2 lagi.

Kita perlu seiring denga kemajuan teknologi zaman moden. Jika dahulu kita melancarkan perang saraf melalui sepanduk, poster dan macam2 lagi namun kini boleh menggunakan SMS dan MMS terus ke tangan pengguna "handphone". Biro Unit IT dan Biro Strategik perlu diaktifkan semula. Pengarah Pilihanraya AMK Bahagian Gelang Patah perlu dilantik agar gerak kerja pilihanraya terus aktif sehingga PRU-13.

Namun harapan ini tidak dapat dilaksanakan tanpa kerjasama dari AJK2 yang telah dipilih dan dilantik. Harapan agar keakraban kita sentiasa dipereratkan lagi dari masa ke semasa. Perlu diingatkan bahawa "Tanggungjawab yang perlu ditunaikan lebih banyak daripada waktu yang diberikan kepada kita".

Jika kita dari generasi muda gagal untuk serius dalam perjuangan dan matlamat ini bermakna kita juga akan gagal dalam mencari kemenangan.

Setiausaha
AMK Bahagian Gelang Patah

No comments: