DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

14 May 2009

WAJAH2 BARISAN PENGECUT

Inilah wajah pemimpin Umno/Bn yang bongkak, sombong dan begitu angkuh. Disamping sifat dan sikap mereka ini yang begitu "jelek" rupa-rupanya mereka2 ini teramat-amat pengecut dan bacul. Setelah pelbagai pihak termasuk parti komponen BN mencadangkan "perlunya diadakan semula pilihanraya di negeri Perak bagi menyelesaikan kemelut politik di negeri tersebut" namun mereka masih diam membisu. Zamberi seolah-olah seperti Menteri Besar boneka. Beliau seoalah-olah menunggu "arahan" dari pihak tertentu.

Sewajarnya rakyat Perak perlu mempunyai kata putus dalam hal ini kerana setiap kerajaan memerlukan kesahihan dan keraguan hanya boleh diselesaikan menerusi pilihan raya semula.

Dan hari ini, Datuk Seri Anwar Ibrahim mencabar Najib mengadakan pilihanraya semula di Negeri Perak. Beliau berkata "Penyelesaian politik di Negeri Perak bukan pada istana atau mahkamah, tetapi mahkamah rakyat yang akan menentukannya".

Penyokong dan Pimpinan Umno diperingkat mana sekalipun harus merasa "malu" dengan tindakan "bacul dan pengecut" pemimpin tertinggi mereka. Anda nilailah sendiri keberanian pemimpin anda. Inikah pemimpin yang akan menjadi "Jeneral" dalam peperangan...?? Jika pemimpin sebegini dipilih, nescaya askar2 akan lari sebelum ke medan perang....

No comments: