DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

07 April 2010

PRK HULU SELANGOR : UTAMAKAN KERJA PARTI, JANGAN SEBOK MELOBI

Calon2 yang telah disenaraikan untuk dinamakan sebagai calon pada PRK Parlimen Hulu Selangor hendaklah terus berkerja tanpa mengharapkan dirinya terpilih. Ujian ini akan memperlihatkan keikhlasan setiap individu yang telahpun disenarai pendek sebagai antara calon pilihan pada pilihanraya kecil itu.
Yang penting adalah mengekalkan kemenangan di Parlimen Hulu Selangor apatah lagi jika berdasarkan kepada laporan PRU-12 yang lalu, saingan yang akan diberikan agak sengit. Majoriti tipis yang diperolehi oleh calon PKR pula pada PRU-12 yang lalu tidak boleh dijadikan sebagai kayu ukur kekuatan Pakatan Rakyat di kawasan tersebut. Kita kena berkerja keras untuk memenangi hati pengundi.
Yang pastinya Barisan Nasional akan menggunakan instrument kerajaan bagi menyokong kempen mereka dan jika Pakatan Rakyat masih menunggu untuk bertindak serta sibuk melobi untuk enjadi calon pada pilihanraya kecil itu nanti, maka kehancuran pasti menunggu.
Kami di peringkat negeri masih menunggu arahan tugas dari PKR Pusat dan bersedia untuk bertempur dengan mana2 jentera BN yang diberitakan mendapat sokongan PEKIDA, PEWARIS, PERKASA dan beberapa NGO yang lain. Namun kami sedikit pun tidak merasa gentar dan takut dengan berita tersebut kerana kami yakin akan perjuangan kami.

No comments: