DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

26 December 2010

FITNAH DARI MyKMU JOHOR

Fitnah MyKMU disini (klik)

Ketandusan Idea. Itulah yang boleh diumpamakan apabila sebuah laman web pro Umno menyiarkan berita palsu dengan mendakwa Pejabat Parti Keadilan Rakyat Negeri Johor yang terletak di Taman Teratai dikatakan hendak dijual.
Pejabat ini yang disewa oleh Keadilan Johor sebagai ibupejabat Keadilan negeri akan berpindah ke pejabat baru dalam tempoh terdekat. Pejabat ini turut digunapakai oleh Keadilan Cabang Gelang Patah yang akan berpindah ke pejabat baru selewat-lewatnya sebelum Mac 2011 setelah menerima "CF" bagi menduduki pejabat baru tersebut.
Fitnah mengatakan bahawa Pejabat ini akan dijual kepada PAS atau DAP adalah tidak berasas sama sekali dan satu pembohongan dari MyKMU/Umno. Bahkan didalam gambar tersebut banner "DIJUAL" sengaja diada-adakan dengan teknik grafik menunjukkan bangunan/pejabat ini telah dijual dan mereka juga cuba menimbulkan suasana tidak senang dikalangan AMK apabila penulis artikel tersebut menggunakan nama "bekas AMK Gelang Patah". AMK Gelang Patah mencabar penulis artikel ini untuk bertemu dengan mana-mana AJK AMK Gelang Patah bagi membuktikan dirinya bekas ahli AMK Gelang Patah. Inilah kebangsatan Umno/BN yang ketandusan modal untuk memburuk-burukkan Pakatan Rakyat yang semakin mengorak langkah menawan negeri Johor pada PRU-13 nanti. Bahkan beberapa bekas pemimpin Umno menjangkakan bahawa Umno/BN Johor bakal tersungkur pada PRU-13 nanti. Mereka amat bacul bila dicabar untuk berdepan. Buktinya ketika mereka diajak berdebat mengenai isu felda di Tenggara beberapa bulan yang lalu, wakil mereka tidak datang wallaupun persetujuan untuk hadir telah dipersetujui.
Fitnah sebegini menguatkan lagi dakwaan bahawa Umno/BN sememangnya terlibat dalam penyebaran banner yang memfitnah Datuk Chua Jui Meng akan menjadi Menteri Besar Johor sehinggakan Yang Mulia Tuanku Sultan Johor murka. Yang pastinya kes ini masih belum selesai dari siasatan polis walaupun sudah lebih 4 bulan kes ini disiasat. Kenapa..???? Persoalan yang perlu dijawap oleh pihak polis.....

No comments: