DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

09 February 2010

SAIFOOL KENA UGUT BUNUH

Jejaka terpopular di Malaya ketika ini apabila mendakwa dirinya diliwat, hari ini membuat laporan polis apabila jejaka berani yang bernama ‘Anaz Zahari’ telah mengugut dia dengan memuatkan satu kenyataan pada ruangan Facebook peminat Anwar.

Saifool bersama bapanya melangkah penuh gaya dan ceria semasa di Mahkamah.
Ianya juga dipercayai akibat buatan orang (bomoh) apabila tidak semena-mena anak beranak ini ceria tak pasal2..

Mesej itu berbunyi, “ANAZ ZAHARI: Kepada kawan-kawan... sesiapa yang tahu atau berjumpa dengan Saiful Bukhari Azlan di mana-mana, adalah wajib untuk membunuh, menggunakan apa jua cara sekalipun demi keamanan manusia...”

Saifool juga mendakwa bahawa setiap kali dia meninggalkan rumah, akan ada buah yang busuk di hadapan rumahnya yang menurutnya be kemungkinan satu bentuk bahan ilmu hitam.

Itulah selayaknya untuk dikau wahai Saifool....

Apalagi yang hendak diracaukan lagi oleh jejaka "lucah" ini. Setelah kenyataannya seolah-olah kenyataan skrip yang telah ditetapkan. Bahkan menurut laporan dari teman2 di mahkamah, semasa Saifool memberi keterangan, mulut Dato' Yusuf Zainal Abidin berkumat-kamit seolah-olah memberi panduan kepada Saifool menjawab keterangan di mahkamah.

Di beritakan juga bahawa penjualan "KY Jelly" meningkat setelah Saifool memberikan promosi percuma kepada syarikat pengeluar barangan tersebut.

No comments: