DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

11 February 2009

TIADA TEMPAT UNTUK PENGKHIANAT PARTI

Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah memandang serius kes yang berlaku di Perak dimana 2 orang ADUN PKR iaitu Jamalludin Mohd Radzi dan Osman Jailu yang mengkhianati Parti dan Kerajaan Pakatan Rakyat Perak. Tindakan mereka telah menjadikan suasana politik Perak bercelaru.
Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah amat berharap pucuk pimpinan parti baik diperingkat Bahagian, Negeri mahupun Pusat memandang serius proses pemilihan calon untuk bertanding pada pilihanraya akan datang. Sesungguhnya kami tidak rela spesis Jamalludin Mohd Radzi dan Osman Jailu ini ada di dalam parti apatah lagi spesis ini diberi ruang untuk duduk dalam organisasi parti.
Saya berharap AMK Gelang Patah tidak terperangkap dengan taktik dan teknik pengkhianat ini yang mana dia akan sentiasa menghampiri dan mempengaruhi kita. Dia akan melakukan apa saja sehingga kita menganggap dia adalah pejuang namun tangan2 ajaib pengkhianat ini bakal menghancurkan parti dan pengkhianat ini akan menaburkan fitnah melalui e mail2. Pengkhianat ini tidak berani mengkritik secara berdepan sebagai pejuang sebenar tapi dia akan berselindung disebalik email2 ini dengan ertikata "baling batu sembunyi tangan" atau bagi kami orang2 yang seperti ini kami anggap "pengecut". Untuk makluman si pengkhianat yang masih ada dalam PKR Johor... "kami dah tahu siapa anda dan ip address anda telahpun kami kesan". Bersedialah untuk kami dedahkan siapa anda jika anda terus memporakperandakan PKR Johor.

Pengerusi Tetap
AMK Gelang Patah

No comments: