DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

15 September 2009

PRK BAGAN PINANG - AJK PKR TURUT BERTANDING..???

Diberitakan bahawa seorang ahli jawatankuasa PKR Kota Lukut, Shahrudin Abdul Hamid hari ini tampil menawarkan diri sebagai calon bebas dalam pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang 3 Oktober ini.

AMK Cabang Gelang Patah memandang serius hasrat beliau yang ingin bertanding atas tiket BEBAS dan jika menjadi kenyataan beliau bolehlah dianggap telah menderhaka terhadap kepimpinan tertinggi parti yang telah bersetuju untuk meletakkan calon PAS di DUN Bagan Pinang pada PRK dun tersebut. Walaupun ianya adalah hak peribadi beliau untuk bertanding atau mencuba nasib namun beliau sewajarnya menghormati sikap setia kawan dalam Pakatan Rakyat.

Ada sumber mengatakan bahawa beliau mempunyai pertalian keluarga dengan Tan Sri Isa Samad, nama yang disebut-sebut sebagi calon BN pada PRK itu nanti dan apakah ada perancangan yang tersembunyi atau mungkinkah ahli PKR ini telah dibeli oleh pihak tertentu demi untuk memenangkan calon BN itu nanti..?? Umum amat mengenali siapakah Tan Sri Isa Samad....

Pimpinan PKR Pusat dan Negeri wajar bertindak kerana dikhuatiri disebabkan "nila setitik maka rosak susu sebelanga". Pimpinan PKR wajar bertindak secara ilmiah umpama "menarik rambut dari dalam tepung, rambut tak putus dan tepung tidak berselerak".

No comments: