DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

30 September 2009

PRK DUN BAGAN PINANG - CALON PR (PAS)

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang telah mengumumkan bahawa calon PAS pada PRK DUN Pulau Pinang adalah Tuan Hj. Zulkefly Mohamed Omar iaitu Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan. Anak watan Negeri Sembilan ini yakin dapat meneruskan dominasi kemenangan kepada Pakatan Rakyat yang sebelum ini telah memenangi 8 dari 9 pilihanraya kecil.

Pakatan Rakyat berdepan tugas yang berat untuk memenangi kerusi DUN tersebut apabila Umno/BN telah memilih Tan Sri Isa Samad (Ketua Bahagian Teluk Kemang) sebagai calonnya pada PRK tersebut. Isa Samad yang sememangnya telah dikenali oleh penduduk tempatan apatahlagi beliau adalah bekas Menteri Besar merupakan cabaran getir yang harus dihadapi oleh Pakatan Rakyat. Diberitakan lebih 10 ribu orang hadir semasa pengumuman calon BN yang mana pengumuman tersebut diadakan serentak dengan majlis rumah terbuka sempena hari raya aidilfitri.

Kesepaduan serta kesepakatan PAS-PKR-DAP perlu digembeling sebaik mungkin jika mahu menafikan kemenangan Umno/BN di DUN tersebut.

Kepada petugas2 Pakatan Rakyat tidak kira PAS-PKR-DAP perlu lebih agresif dan berkongsi idea mencari alternatif yang terbaik bagi memenangi hati pengundi DUN Bagan Pinang.

No comments: