DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

08 October 2009

PRK BAGAN PINANG - PRK BERDARAH




Apakah dakwaan "bangsat" Abdul Azeez yang mendakwa dirinya dipukul penyokong Pakatan Rakyat menyebabkan Umno/BN menggunakan kekerasan dengan menghantar "bajingan bangsat" untuk bertindak ganas menggunakan sejata tajam yang boleh menyebabkan kematian. Apakah Umno/BN begitu terdesak sehinggakan terpaksa menggunakan samseng2 "bangsat" ini untuk mengugut dan menakut-nakutkan petugas2 Pakatan Rakyat.

Sesungguhnya Najib, Muhyiddin, Hishammuddin, Zahid Hamidi dan Khairi antara mereka yang harus dipertanggungjawabkan mengenai insiden ini. Manakala pihak Polis mesti bertindak tegas dan adil untuk menyiasat perkara ini.

Provokasi berlebihan dan melampau jelas menunjukan bahawa Umno/BN begitu takut dengan kebangkitan Rakyat yang menyokong calon Pakatan Rakyat. Siri Penerangan yang berterusan berjaya menjelaskan dan menerangkan "kebangsatan" Umno/BN.

Angkatan Muda Keadilan Cabang Gelang Patah menambahkan lagi jumlah petugasnya di Bagan Pinang bagi membantu melancarkan gerakerja dengan menghantar kumpulan petugas ke-2 yang akan bertolak pada malam ini. Kumpulan petugas ke-3 akan bertolak pada malam esok.

Kepada petugas2 Pakatan Rakyat... Kebaculan dan kebangsatan Umno/BN makin terserlah. Teruskan dan ikhlaskan kerja yang anda lakukan. Percayalah bahawa ALLAH itu maha mengetahui.

No comments: