DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

07 October 2009

PRK BAGAN PINANG : WANG BESAR.. WANG BESAR

Pada hari penamaan calon pada 3 Oktober 09 (Sabtu) yang lalu, Pengerusi Putera Umno Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim mendakwa bahawa beliau telah dikasari dan ditumbuk oleh penyokong Pakatan Rakyat sewaktu melalui kawasan dimana tempat penyokong Pakatan Rakyat sedang berkumpul.

Ketika beliau ditemuramah oleh pemberita pada hari penamaan tersebut, beliau kelihatan sihat dan mampu bergerak bebas tanpa menunjukkan sebarang kesakitan namun pada keesokkan harinya media melaporkan beliau terpaksa ditahan dihospital dan digambarkan seolah-olah beliau mengalami cedera yang amat parah.

Jika benar beliau ditumbuk/dikasari oleh penyokong Pakatan Rakyat, sewajarnya Pengawal Peribadi dan Anggota Polis yang dikhaskan menjaga keselamatan beliau dipecat kerana gagal melindungi beliau. Pengawal Peribadi dan Anggota Polis tersebut juga boleh dijadikan saksi awal jika benar pihak polis mahu menyiasat dakwaan Ahli Majlis Tertinggi ini.

Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah menerima maklumat dari pengirim e mail yang turut mendakwa bahawa beliau ada dihadapan Datuk Ismail Sabri dan Abdul Azeez ketika mereka ini berjalan menuju ke kawasan yang dikhaskan untuk penyokong BN namun tidak melihat mana2 individu menumbuk Datuk Abdul Azeez bahkan Abdul Azeez kelihatan tersenyum melalui kawasan yang dipenuhi oleh penyokong pakatan rakyat.

Mungkin gambar2 dibawah ini boleh memberi sedikit gambaran kepada pembaca untuk menilai dakwaan Datuk Abdul Azeez ini....





Baru-baru ini pula sebuah badan bukan kerajaan NGO, Perikatan Belia Bersatu Malaysia (PEMBELA) menawarkan sejumlah RM 1000 kepada sesiapa sahaja yang memiliki gambar Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ditumbuk pada hari penamaan calon Pilihanraya Kecil Bagan Pinang Sabtu lalu.

Sehubungan dengan itu, mana2 mereka yang mempunyai bukti tersebut yang boleh membuktikan yang kebenaran Datuk Abdul Azeez di harap dengan kadar 'SEGERA' menghubungi PEMBELA. Tapi apa cerita pihak yang boleh membuktikan bahawa Abdul Azeez Abdul Rahim ini tidak ditumbuk ataupun dikasari oleh penyokong Pakatan Rakyat... Tak ada tawaran ke...????

No comments: