DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

20 June 2010

ISU RM 2 JUTA : APAKAH JAMINAN KERAJAAN

Ketua pemuda Umno, Khairy Jamaluddin, mencabar Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, mendedahkan bukti dalam tempoh 48 jam berhubung dakwaan bahawa Ahli Parlimen Bebas diberi imbuhan RM2 juta untuk berpaling tadah.
Namun jika pendedahan di buat oleh DS Anwar Ibrahim, apa pula jaminan kerajaan terhadap pendedahan tersebut. Pelbagai pendedahan dibuat, isu V.K Linggam, isu PKFZ dan banyak lagi namun akhirnya pendedahan tersebut dibiarkan sepi tanpa berita.
AMK mencadangkan Hj. Khairi Jamaluddin selaku Ketua Pemuda Umno untuk menyelesaikan isu2 yang pernah dibangkitkan oleh Pakatan Rakyat terlebih dahulu kerana ianya melibatkan kepentingan rakyat dan negara serta penyalahgunaan wang rakyat yang banyak.
Tidak timbul isu DS Anwar Ibrahim pembohong, namun kerajaan Umno/BN wajar menyelidiki dan memberi jawapan kepada rakyat isu2 yang didedahkan masih belum lagi dijawap..
Begitu juga dengan isu sumpah seperti mana yang diwar-warkan oleh bloggers Umno.. Apakah jika DS Anwar bersumpah yang beliau tidak meliwat Saifool maka segala pertuduhan ke atas beliau akan gugur..??? Apa gunanya beliau bersumpah namun pertuduhan masih disabitkan ke atasnya. Justeru, sumpah bukanlah penyelesaian segala-galanya buat ketika ini dan Umno tidak perlu menjaja isu sumpah tersebut kerana juara sumpah yang telah menkhianati sumpahnya kini berada dalam Umno...

No comments: