DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

18 June 2009

BEKAS PERSERTA FELCRA TEBING RUNTUH TERTIPU LAGI???

Baru-baru AMK Gelang Patah telah menerima sesalinan surat daripada Bekas Peserta Felcra Tebing Runtuh, Gelang Patah yang di tujukan kepada Penasihat Undang2 Negeri Johor dan salinan kepada Menteri Besar Johor.

Antara kandungan surat tersebut adalah :-

"Kami bekas peserta-peserta Felcra Tebing Runtuh merasakan bahawa tawaran RM1,500.00/ekar adalah terlalu rendah berbanding dengan tawaran atau keputusan Majlis Mesyuarat Kerajaan yang berlangsung pada 3hb April 1996 iaitu RM70,000.00/ekar."

"Iskandar Malaysia merupakan saru perancangan pelaburan yang akan membawa keuntungan berlipat kali ganda kepada Kerajaan Negeri Johor. Dari itu kami berharap kami mendapat tawaran yang seadil-adilnya. Kami merasakan bahawa Kerajaan negeri Johor akan memperjuangkan nasib kami sebagai warganegara Malaysia tanpa mengalami kerugian bagi pihak Kerajaan Johor yang berwibawa ini"

"Dengan ini kami berharap pihak Datuk akan memberi tawaran yang berpatutan untuk kami agar kami tidak akan hilang kepercayaan kepada Kerajaan Negeri Johor."

Ditandatangani oleh 51 Bekas Peserta Felcra Tebing Runtuh....

Inilah dinamakan "Kebangsatan Pimpinan Umno/Bn" yang sering memungkiri janji. Mereka sewenang-wenangnya merubah perjanjian walaupun telah dipersetujui oleh mesyuarat. Masih berharapkah kita kepada Kerajaan Bangsat Umno/Bn ini. Tunggu kisah selanjutnya yang pasti kami akan bongkar sekiranya Kerajaan Negeri tidak mengembalikan hak penduduk yang sepatutnya mereka terima.

No comments: