DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

27 June 2009

BLOG AMK JOHOR

Johor Daily ada mengulas mengenai kritikan blog amkjohor.blogspot.com oleh AMK Gelang Patah. Berkemungkinan "penulis" blog tersebut tidak mendapat penjelasan sepenuhnya dari Sdr Zabidie. Saya selaku Ketua Penerangan AMK Cabang Gelang Patah yang bertanggungjawab secara langsung dalam pengendalian blog AMK Gelang Patah ingin menjelaskan bahawa saya tidak mengkritik kepimpinan Sdr. Zabidie bahkan tindakan saya menegur "moderator" blog amkjohor adalah untuk menjaga nama baik Ketua AMK Johor dari pelbagai kata2 sinis yang mulai kedengaran. Justeru kami meminta Sdr. Zabidie mengambil tindakan segera untuk mengaktifkan semula blog tersebut demi kebaikan semua. Saya juga telah dimaklumkan bahawa Sdr. Nazri selaku Setiausaha AMK Gelang Patah merangkap Naib Ketua AMK Johor telahpun berbincang dengan Sdr. Zabidie sebelum artikel tersebut dikeluarkan.

Justeru saya meminta Johor Daily lebih berhati-hati dan lebih bijaksana dalam memberi sebarang respond atau ulasan agar ia tidak dilihat seperti AMK Gelang Patah bermasalah dengan Ketua AMK Johor. AMK Gelang Patah sentiasa memberi komitmen dan respond yang baik pada setiap program dan apa juga tugasan yang diberikan oleh Ketua AMK Johor. Untuk pengetahuan Johor Daily, setiap artikel yang hendak disiarkan di blog AMK Gelang Patah telah disaring terlebih dahulu oleh beberapa pihak terutama Ketua AMK Cabang agar ianya dilihat sebagai Suara AMK Gelang Patah.

AMK Gelang Patah mahu semua pihak benar2 serius dalam usaha menumbangkan Umno/BN di Johor ini pada PRU-13 nanti. Gunakan apa juga senjata yang kita ada untuk berdepan dengan musuh yang cukup lengkap dengan pelbagai kelengkapan senjata. Memang kita akui bahawa kita kekurangan senjata tetapi janganlah pula senjata yang ada kita rosakkan. Berhati-hati dan cermatlah menggunakan sejata yang ada.

"Berbeza pendapat bukan bermakna kita berpecah kerana niat dan tujuan kita sama iaitu menumbangkan kerajaan Umno/BN di Negeri Johor ini". Ayuh kita gembeling tenaga yang ada agar ianya bertambah padu.

Zulkaria Ali
Ketua Penerangan
AMK Cabang Gelang Patah

1 comment:

DemocreasE said...

aper yang ternyata diatas tu saya tak setuju.....en zul tu yang ader master tu yang dikata tu...betul ker karang ayat diatas....sudahlah...jangan nak naikkkan taik orang yang busuk...lembu punya susu sapi dapat nama........malulah...orang lain bersusah payah untuk cabang...dia dapat nama....hentikan lah...