DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

08 September 2008

SALAM TAHNIAH BUAT SEMUA...

SETIAUSAHA AMK NEGERI JOHOR


Kegembiraan jelas terpancar pada setiap penyokong Pakatan Rakyat setelah kemenangan YAB Dato' Seri Anwar bin Ibrahim dalam Pilihanraya Kecil P44 Permatang Pauh. Alhamdulillah, bersyukur kita kehadrat Allah s.w.t kerana penat, jerih, tekanan dan apa jua bentuk pengorbanan kita selama ini bagi memenangkan YAB DSAI pada pilihanraya kecil tersebut telah terbayar dengan kemenangan yang begitu cemerlang. Sekalung dan setinggi-tinggi TAHNIAH buat semua para Petugas-petugas Pakatan Rakyat, Bloggers2, para pimpinan parti disemua peringkat yang secara langsung ataupun tidak langsung menyumbang kepada kemenangan Pakatan Rakyat.

Hari ini YAB Dato' Seri Anwar Ibrahim telahpun mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Negara dan seterusnya dilantik sebagai Ketua Pembangkang di Parlimen. Setelah 10 tahun beliau berjuang diluar Parlimen kini tugasan beliau semakin mencabar yang mana beliau akan memperjuangkan hak rakyat, menyelamatkan harta negara dari terus dibolot oleh pemimpin2 yang tidak bertanggungjawab, menghapuskan rasuah dan menghapuskan apa juga bentuk penindasan terhadap rakyat yang sepatutnya memerlukan pembelaan.Saya sendiri turut merasa gembira dengan terlantiknya YAB Dato' Seri Anwar Ibrahim sebagai Ahli Dewan Negara dan juga Ketua Pembangkang dengan memakai pakaian batik bagi turut sama meraikan atau menzahirkan kegembiraan saya terhadap perlantikan tersebut.

Saya mewakili Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor mengucapkan jutaan TAHNIAH buat Yang Amat Berhormat Dato' Seri Anwar bin Ibrahim.Pesanan untuk teman2 terutama AMK Bahagian di seluruh Negeri Johor, sekaranglah masanya bagi kita memantapkan lagi jentera kita. Diharap setiap Ketua AMK Bahagian mengambil pendekatan yang serius bagi memantapkan setiap organisasi masing-masing. Tiada yang mustahil akan berlaku dalam dunia sekarang. Permatang Pauh sudah berlalu, adakah kita telah bersedia sekiranya berlakunya Plihanraya Kecil di tempat saudara-saudara semua.....???

Tepuk Dada Tanya Selera. Tidak dinafikan, kemenangan di Permatang Pauh adalah disebabkan mantapnya setiap organisasi yang dibentuk. Percayalah jika kita mengharapkan Parti Keadilan Rakyat menang di Negeri Johor maka kita selaku sayap kanan parti mestilah sentiasa bersedia dengan jentera yang mantap.Insya-ALLAH selepas Bulan Ramadhan yang akan kita sambut pada awal bulan September nanti saya akan cuba menyediakan kursus-kursus motivasi bagi memantapkan lagi pemahaman ahli tentang erti politik dan perjuangan.

Respond dari anda semua amatlah saya harapkan dan alu-alukan.Ucaplah Tahniah kepada diri anda semua yang menyumbang kepada kemenangan YAB Dato' Seri Anwar Ibrahim, Pemimpin Kesayangan kita.

Salam Reformasi. Salam Bermuhasabah Diri.
SALAM RAMADHAN...

2 comments:

Unknown said...

tahniah dan lipat gandakan usaha bagi memastikan keADILan di johor menemui kejayaan dan kebenaran.

Unknown said...

jangan lupa masuk ke sini

http://johorpkr.wordpress.com