DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

01 January 2010

LAGAK "SENTENG" EXCO PEMUDA UMNO

Seorang Exco Pemuda Umno Malaysia berasal dari Johor yang bergelar Ustaz telah bertindak menyaman sebilangan penduduk kampung hanya kerana tindakan penduduk kampung menghantar memorandum yang menyatakan ketidakpuashatian mereka terhadap perjalanan pengurusan & pentadbiran masjid di kampung tersebut disamping beberapa Ahli Jawatankuasa Masjid yang tidak mampu menjalankan amanah yang telah dipertanggungjawapkan.

Ustaz muda tersebut yang merupakan Pengerusi masjid di kampung berkenaan mendakwa bahawa penduduk kampung tersebut telah memalukan dan menjatuhkan maruahnya apabila penduduk kampung menghantar memorandum yang menyatakan ketidakpuashatian mereka terhadap pengurusan masjid berkenaan. Ustaz muda tersebut memberi tempoh seminggu bermula dari tarikh surat peguam yang dihantar kepada 126 penduduk kampung tersebut untuk penduduk kampung tadi memohon maaf.

Namun baru-baru ini kami dimaklumkan oleh penduduk kampung tersebut bahawa Ustaz muda ini telah memohon maaf atas tindakan beliau dan menarik balik surat peguam yang dihantar kepada 126 penduduk kampung tersebut. Kami juga dimaklumkan bahawa Tuan Mufti Johor sendiri akan bertemu dan bermesyuarat dengan penduduk/kariah masjid tersebut kerana terdapat dakwaan bahawa perlantikan AJK Masjid tersebut adalah tidak sah.

Penduduk kampung terbabit merasa amat2 kesal dengan tindakan biadap Uztaz muda tersebut yang egois dan sombong. Sepatutnya memorandum itu diteliti dan difahami apa maksud serta tujuannya dan bukan bertindak untuk saman penduduk kampung.

No comments: