DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

24 May 2010

KEAHLIAN BARU PKR

Berpuluh borang keahlian telah dihantar ke Pejabat PKR Pusat namun berdasarkan senarai keahlian PKR Gelang Patah yang dihantar oleh PKR Pusat sebelum MATC yang lalu, kami mendapati berpuluh nama tercicir walaupun borang tersebut telah dihantar ada yang melebihi setahun.
Isu ini perlu diberikan perhatian yang serius oleh PKR Negeri Johor agar ianya dapat dibangkitkan pada Kongres Nasional PKR pada 28 - 30 Mei 2010 nanti. Bahkan mereka yang telah menukar Cabang juga masih tidak tersenarai dalam PKR Gelang Patah.
Pihak PKR Gelang Patah telah menghubungi beberapa kali PKR Pusat untuk bertanya status permohonan namun pelbagai alasan diberikan termasuk borang tidak diterima dan sabotaj dari adanya unsur bekas Setiausaha Agung PKR sebelum ini.
Sewajarnya PKR telah mempunyai Sistem Pendaftaran Keahlian secara "online" sebagaimana parti2 lain sejajar dengan kemajuan teknologi masa kini.
Isu keahlian sering menjadi bahan pertikaian dan perkara ini perlu dipandang serius oleh semua pihak. Jangan jadikan permohonan menjadi ahli PKR seperti proses permohonan meminta kerja.

No comments: