DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

29 May 2010

PELACUR POLITIK : SIAPAKAH YANG DIMAKSUDKAN OLEH SHAMSUL ISKANDAR

Hari ini Ketua AMK Malaysia, Sdr. Shamsul Iskandar Mat Akin akan membuat pendedahan sebagaimana yang dijanjikan oleh beliau apabila dalam ucapan pembukaan pada Kongres Angkatan Muda Keadilan di Kota Bahru. Beliau akan mendedahkan "pengkhianat" yang disifatkan sebagai "pelacur politik". Dalam ucapannya juga, Sdr. Shamsul menyatakan ikrarnya untuk membersihkan parti itu daripada "para pengkhianat' yang bisa merosakan nama baik parti. Dengan nada yang cukup tegas beliau memberi amaran kepada golongan pengkhianat itu bahawa"kita akan terajang pelacur-pelacur politik ini".

Siapakah individu terbabit yang dikatakan seorang lulusan universiti antarabangsa dan mempunyai hubungan rapat dengan seorang kenamaan. Bahkan individu terbabit pernah dilaporkan akhbar New York Times sebelum ini

AMK Gelang Patah menanti pendedahan yang akan dibuat oleh Sdr. Shamsul Iskandar dan jika benar individu tersebut melakukan pengkhianatan kepada parti, AMK wajar membawa usul tergempar pada Kongres Nasional PKR hari ini untuk memecat "individu" serta merta.

No comments: