DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

25 June 2009

BLOG AMK JOHOR

Sejak 1 Jun 2009, Blog Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor (amkjohor.blogspot.com) tidak aktif sebagaimana dahulu dengan alasan "Masalah teknikal". Rumit sangatkah masalah tersebut sehingga mengambil masa hampir sebulan untuk mengatasinya...??? Setiausaha Majlis Perhubungan Negeri dan beberapa Ketua Cabang/Ketua AMK Cabang menegur dan meminta agar blog tersebut diaktifkan semual kerana blog tersebut adalah blog rasmi kepada apa juga aktiviti dan program Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor. AMK Cabang Gelang Patah meminta moderator yang bertanggungjawab mengendalikan blog tersebut agar mengaktifkannya semula dan dapat menjadi rujukan kepada mereka2 yang ingin tahu perkembangan Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor.

Sama-samalah kita berganding bahu memantapkan lagi Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor dengan satu matlamat untuk mencapai kemenangan di PRU-13 nanti.

Diharap Sdr. Zabidie sebagai Ketua AMK Negeri Johor dapat mengambil tindakan segera dan tegas bagi mengatasi masalah ini.

Berselisih pendapat bukan bermakna kita berpecah-belah kerana kita mempunyai tujuan yang sama iaitu menumbangkan Kerajaan Umno/BN di Johor ini.

Bersedialah wahai Pemimpin Muda untuk menjadi Jeneral Perang pada PRU-13 nanti.

No comments: