DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

05 June 2009

LAMAN WEB AMK MALAYSIA LESU

Menghampakan!!!! Itulah perasaan pengunjung Laman web Angkatan Muda Keadilan Malaysia yang kelihatan 'lesu" berikutan tiada berita terkini yang disiarkan. Berita terakhir adalah pada 6 Mei 2009 jam 7:38 pm berkaitan dengan Isu Perak. Sewajarnya Exco yang bertanggungjawab sentiasa mengemaskini laman web tersebut agar boleh dijadikan rujukan kepada mereka yang memerlukan maklumat terkini.

Berita berkaitan dengan kemenangan YB Dr. Mansor di Penanti tidak disiarkan. Maklumat mengenai program2 yang melibatkan Ketua AMK Malaysia dan Exco juga tidak dikemaskini. Maklumat mengenai kongres khas pada 13 Jun 2009 juga tidak ada dalam blog AMK Malaysia.

Sewajarnya laman web AMK Malaysia menjadi contoh kepada yang lain dan jika sukar mendapatkan berita2 terkini, dicadangkan agar Exco yang bertanggungjawab membuat "copy n paste" dari laman web/blog AMK Negeri/Bahagian dari seluruh Malaysia.

Saya menyeru agar mereka2 yang bertanggungjawab mengemaskini laman web AMK Malaysia agar mengambil tindakan segera dengan mengemaskini laman web tersebut. Kami dahagakan maklumat terkini.

2 comments:

Anonymous said...

setuju sangat dengan admin !

dan juga blog-blog keadilan amnya samada amk mahupun bahagian, suka sangat copy paste berita

jazrul said...

ada kah ini jalan mudah
Malaysia Web Design