DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

04 March 2009

PENGHARGAAN DARI YB DR BOO KEPADA AMK GELANG PATAH

ADUN Skudai YB. Dr. Boo Cheng Hau mengucapkan ribuan terima kasih kepada Angkatan Muda Keadilan Bahagian Gelang Patah diatas sokongan kepada beliau dalam usaha menerangkan maksud apatheid yang disalah ertikan oleh pemuda umno-bn. Beliau menjelaskan lagi bahawa isu sebenar yang beliau bangkitkan adalah isu pembelian balik Amanah Saham Johor dan Dana Johor yang nyata berbeza. Tujuan beliau adalah untuk membela nasib pelabur2 yang terdiri dari pelbagai bangsa dan parti termasuk umno, mic, mca dan gerakan dan beliau bukan memperjuangkan nasib 1 parti sahaja. Apakah pemikiran pemimpin umno memang sempit atau disempitkan demi kepentingan politik mereka.

AMK Gelang Patah sentiasa bersedia berkerjasama dengan DAP dan PAS untuk memperjelaskan isu2 yang sentiasa diputarbelitkan oleh pemuda umno dan pimpinan umno itu sendiri.

Kami menasihatkan pemuda umno supaya jangan jadi golongan muda yang bangsat kerana hanya tahu memanipulasi dan memutarbelitkan sesuatu isu sedangkan isu yang sebenar langsung tidak mendapat perhatian dari mereka. Jika YB Karpal mengatakan pemuda umno ini "celaka", sewajarnya pemuda umno muhasabah diri dan tidak menarik isu perkauman dengan mengatakan hinaan YB Karpal melukakan hati orang melayu. Kami orang melayu dalam Pakatan Rakyat tidak pernah rasa terguris dengan cercaan dari YB Karpal terhadap pemuda umno bahkan kami berpendapat bahawa ianya adalah tepat dan cukup sinonim dengan pemuda umno.

No comments: