DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

14 October 2009

KJ OH KJ


Mereka amat2 memerlukan kemenangan di Bagan Pinang untuk menyemarakan lagi Perhimpunan Agung Umno. Apa cara sekalipun kemenangan di Bagan Pinang amat2 penting bagi memberi mereka talian hayat agar untuk Umno meneruskan sisa2 perjuangan korupnya.

Pergerakan Pemuda Umno Malaysia melalui Ketuanya iaitu Khairi Jamaluddin telah berikrar untuk menyekat Datuk Seri Anwar Ibrahim dari menjadi Perdana Menteri sekiranya Pakatan Rakyat berjaya mendominasi PRU-13 nanti.

Ketua Pemuda Umno turut menggelar Anwar Ibrahim sebagai sesumpah politik dan berjanji akan mendedahkan "siapakah" sebenarnya Anwar Ibrahim. Kami cabar Khairi dan kepimpinan Pemuda Umno mendedahkan siapakah "Anwar Ibrahim". Jangan sekadar ucapan yang berapi-api namun "habuk pun tarak"....

Petikan video ini perlu penjelasan, mengapa mereka berteriak "KJ Rasuah" dalam petikan video ini semasa beliau dipilih sebagai Ketua Pemuda Umno Malaysia... Adakah Khairi pemimpin yang maha bersih..???




Khairi juga menempelak hubungan Pakatan Rakyat sambil mengatakan bahawa gabungan tersebut hanyalah gabungan rapuh dengan pelbagai masalah kebelakangan ini. Namun apakah hubungan parti komponen dalam BN amat kukuh dan utuh??? Puluhan tahun mereka bergabung namun masih lagi bercakaran sesama sendiri. Skandal PKFZ mempunyai seribu satu skandal pemimpin Umno/BN di dalamnya namun mereka menjadikan Ong Tee Keat sebagai kambing hitam.

Apakah AMK akan berdiam diri melihat DSAI dan parti dihina, dicerca dan dimaki oleh si bangsat ini...??? Jawapan ditangan anda....

No comments: