DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

05 October 2009

PRK BAGAN PINANG - PEMUDA UMNO JOHOR BIADAP


Sikap kurang ajar pemuda berbaju merah dan konco2nya (seperti digambar) yang memarahi anggota polis bertugas kerana cuba menghalang mereka dari bertindak agresif terhadap penyokong Pakatan Rakyat wajar menjadi cerminan kepada pemimpin Umno/BN yang melabelkan penyokong Pakatan Rakyat sebagai "Samseng".

Walaupun dihadapan anggota Polis/FRU, penyokong Umno/BN berani melontar objek2 ke arah penyokong Pakatan Rakyat. Sikap kurang ajar dan biadap penyokong Umno/BN yang beberapa kali cuba mencetuskan kemarahan penyokong Pakatan Rakyat, namun sikap dan kematangan penyokong Pakatan Rakyat menyebabkan provokasi penyokong Umno/BN langsung tidak dilayan.

Sewajarnya pimpinan Umno/BN mengkritik diri mereka sendiri apabila Umno/BN Negeri sembilan menggunakan pelajar2 sekolah untuk membawa bendera Umno/BN dan menjadi tukang sorak kepada Umno/BN. Mana perginya pemuda Umno/BN yang kununnya gagah perkasa... Inilah sikap pimpinan Umno/BN yang boleh diumpamakan seperti "Paku Dulang Paku Serpih, Mengata Orang, Dia Yang Lebih..."

No comments: