DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

09 October 2009

PRK BAGAN PINANG : PILIHANRAYA APAKAH INI...




Malam tadi (08/10/09) berhampiran Markaz Ulama' PAS Bt 3 Jln Pantai, sekumpulan penyokong/petugas BN membuat kecoh apabila mereka meminta gerai2 disepanjang jalan berhadapan dengan masjid ditutup dengan seberapa segera. Dengan sombong dan angkuhnya mereka memberi tempoh sejam untuk para peniaga2 kecil menutup khemah2 perniagaan mereka. Bagaimanapun kehadiran pihak Polis telah menggagalkan percubaan mereka untuk membuat provokasi seperti malam sebelumnya.

Menurut laporan Squad AMKGP, penyokong/petugas Umno/BN cuba mencetuskan pergaduhan apabila mereka menjerit dan memaki hamun serta mengeluarkan kata2 kesat terhadap pemimpin Pakatan Rakyat dengan memberhentikan kenderaan mereka dihadapan markaz/upu Pakatan Rakyat. Tindakan dan provokasi pihak Umno/BN dilihat seperti tidak bertamadun dan seolah-olah mereka amat2 berkuasa ketika ini.

Kepada petugas2 Angkatan Muda Keadilan Johor diharap tidak termakan provokasi "bodoh" penyokong Barisan Nasional. Teruskan tugasan anda dan lakukan dengan ikhlas. Apa yang perlu adalah bersiap siaga menghadapi sebarang kemungkinan....

No comments: