DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

01 July 2010

ADUN BATU CAVES DIMINTA BER KETERANGAN KEPADA SPRM

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Negeri Johor yang juga ADUN Batu Caves, YB Amiruddin Saari dan ADUN Sri Muda, YB Shuhaimi Sahfie telah diarahkan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk hadir bagi memberi keterangan membantu siasatan dibawah kesalahan 17(A) Akta SPRM.
Kedua-dua ADUN itu akan hadir bersama peguam masing-masing ke Pejabat SPRM di Putrajaya pada jam 3 petang ini (1 Julai) untuk memberi kerjasama yang sewajarnya kepada pihak SPRM.
Kami juga tidak menyangkal kemungkinan SPRM dipergunakan untuk menjayakan agenda UMNO-Barisan Nasional merampas kuasa pentadbiran Selangor, sepertimana berlaku dalam insiden rampasan kuasa Kerajaan Negeri Perak pada tahun 2009. Ini kerana beberapa laporan rasuah dan penyalahgunaan kuasa beberapa pemimpin Umno/BN Selangor masih belum diambil tindakan namun SPRM begitu pantas bertindak jika melibatkan pimpinan Pakatan Rakyat.

Kepada YB Amir, usah gentar untuk berdepan dengan tekanan dari SPRM dan kami percaya anda dipihak yang benar... "Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah..."

No comments: