DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

29 July 2010

DS ANWAR IBRAHIM DI BATU PAHAT

Iltizam dan kesungguhan DS Anwar Ibrahim untuk menawan Johor pada PRU-13 nanti jelas bukan sekadar omongan kosong. Beliau yang hampir setiap bulan mengadakan program di Johor telah memperlihatkan betapa seriusnya usaha beliau untuk menjadikan Johor negeri yang akan diperintah oleh Pakatan Rakyat. Ternyata kehadiran beliau telah menggusarkan beberapa pemimpin Umno/BN dan mereka memberi tekanan kepada pihak tertentu sebagai usaha menghalang program tersebut dari terus diadakan.
Jika sebelum ini program di Markas PAS Tmn Saujana, Plentong memperlihatkan provokasi "melampau" beberapa pemuda umno berhampiran tapak ceramah serta halangan pihak polis ke atas konvoi DS Anwar Ibrahim yang dalam perjalanan dari Taman Dahlia ke Taman Saujana, kali ini di Batu Pahat diberitakan bahawa tekanan yang bakal diberikan lagi hebat yang bakal melibatkan beberapa institusi kerajaan telah digunakan bagi menghalang kelancaran program tersebut.
Percayalah, walau apapun kekangan termasuk provokasi "bangsat" dari tentera upahan Umno/BN, kami Angkatan Muda Keadilan Johor tidak sekali berundur walau setapak. Kami bersedia "bertemu"dengan tentera2 upahan Umno. Kami tidak pernah mengganggu program kamu, tetapi jika kamu menjual kami sedia membeli.

Berikut adalah jadual program DS Anwar Ibrahim di Batu Pahat:-

MAJLIS MAKAN MALAM

Tarikh : 31hb Julai 2010 (Sabtu)
Masa: 7.30 – 10.30 malam
Tempat: Restoran The Grand Sea View, Jalan Tanjung Laboh, Batu Pahat.


CERAMAH PERDANA

Tarikh : 31hb Julai 2010 (Sabtu)
Masa: 9.00malam – 12tgh malam
Tempat: Markas PAS Sungai Tongkang, Rengit.

No comments: