DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

17 July 2010

SUK AMK PUSAT MENINGGAL DUNIA

Setiausaha Kerja Angkatan Muda Keadilan Malaysia, Sdr.Hasmuzair bin Hassan telah meninggal dunia sebentar tadi dipercayai akibat kemalangan jalanraya. Beliau dipercayai mangsa langgar lari oleh sebuah lori yang menyebabkan motorsikal yang ditunggangi beliau hilang kawalan. Allahyarham meninggalkan seorang balu (tidak berkerja) dan 3 orang anak yang berusia antara 1 hingga 6 tahun. Allahyarham amat dikenali dikalangan pimpinan AMK di seluruh Malaysia dan sikap beliau yang mudah mesra membuatkan beliau amat mudah didampingi oleh setiap pimpinan. Beliau adalah anak ke 4 dari 11 adik beradik.
Allahyarham berasal dari Perlis merupakan SUK AMK yang begitu komited dengan tugasannya. Penulis secara peribadi begitu rapat dengan Allahyarham dan kali terakhir penulis bertemu dengan Allahyarham ketika "Retreat AMK" di Dusun Eco Resort, Bentong, Pahang pada 9 -11 Julai 2010. Jenazah akan dibawa ke kampung halaman Allahyarham di Kg Sungai Geti, KM2 Jalan Mata Air, Arau, Perlis.
AMK Gelang Patah turut merasa kehilangan seorang sahabat yang begitu komited terhadap tugasannya. Salam takziah buat keluarga Allahyarham. Penulis sempat meminta Sdr. Din Binjai (Exco AMK Malaysia) untukmemaklumkan kepada semua pimpinan AMK di seluruh Malaysia agar dapat menubuhkan tabung derma bagi membantu keluarga Allahyarham. Alhamdulillah semuanya telah diuruskan sebaiknya oleh teman2 yang turut merasai kehilangan Allahyarham.
Penulis juga telah meminta Setiausaha AMK Johor agar memaklumkan kepada semua pimpinan AMK Cabang diseluruh Johor untuk mengadakan Tabung Derma bagi membantu keluarga Allahyarham. Segala sumbangan boleh disalurkan terus ke akaun Nazylinda Abdullah (Balu Allahyarham) AMbank - 0040024033611. Penulis menyeru kepada pembaca agar sama2 menderma bagi meringankan beban keluarga Allahyarham.
Bersama kita menghadiahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham Hasmuzair bin Hassan, semoga roh Allahyarham ditempatkan bersama-sama roh orang2 yang beriman... Al-Fatihah..

No comments: