DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

15 July 2010

AJK PKR GELANG PATAH DI UGUT BEKAS KOMANDO

Cabaran dan tekanan terhadap AJK PKR Cabang Gelang Patah semakin menjadi-jadi. Tidak cukup dengan pemantauan oleh pihak polis pada setiap program kami, seorang bekas komando yang dipercayai rakan kepada seorang ADUN telah memberi ingatan kepada salah seorang AJK PKR Gelang Patah agar tidak "mengganggu" ADUN tersebut yang merupakan "junior" kepada bekas komando itu. Bekas komando itu juga turut memberi ingatan agar tidak mengganggu ceramah2 Ezam.
AMK Gelang Patah memandang serius perkara ini apatah lagi diberitakan bahawa bekas komando ini merupakan sahabat baik Datuk Sallehuddin (Bekas S/usaha Agung PKR). Namun begitu ianya sedikit pun tidak mengusarkan atau melemahkan perjuangan kami untuk mencari kemenangan di Gelang Patah ini bahkan kami bertambah semangat.
Kepada ADUN tersebut, usah rasa tergugat dengan pergerakan kami di Gelang Patah jika anda melakukan tanggungjawab anda dengan telus dan baik bahkan kami sedia berkerjasama. Namun jika sebaliknya berlaku, PKR Gelang Patah berjanji akan menentang habis-habisan walaupun seribu komando dihantar ugut dan tekan kami.
"... kalau takut dengan risiko, usah bicara soal perjuangan" merupakan kata2 azimat yang menjadi pegangan kepada perjuangan kami bagi memartabatkan hak rakyat.

No comments: