DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

12 February 2009

BILA WANG RAKYAT DIKATAKAN ZAKAT

Pada hari Isnin (09/02/09) saya menghadiri ceramah di Bandar Baru UDA bersama rakan-rakan dari Gelang Patah. Penceramah undangan pada malam itu adalah Sdr. Hamid (Ketua Penerangan DPP Johor) dan YB Taufek Abdul Ghani (Ketua DPP Negeri Sembilan/ADUN Paroi, Negeri Sembilan).
Tertarik dengan ucapan Sdr. Hamid yang mana beliau mengatakan bahawa seorang ADUN UMNO dari Johor memberi kenyataan semasa PRK P036 Kuala Terengganu bahawa wang yang disalurkan dari seluruh pelusuk negera ke Kuala Terengganu untuk memancing/membeli undi rakyat disana dikira sebagai ZAKAT untuk penduduk Kuala Terengganu. Mungkin selepas ini YB tersebut boleh di gelar Al-Ustaz YB.....

Pesanan khusus untuk YB ini agar merujuk kepada memanda Menteri Besarnya terlebih dahulu sebelum apa2 kenyataan di keluarkan agar kenyataan2 yang kurang bijak tersebut tidak menjadi bahan ketawa orang ramai. Khabarnya juga YB ini mempunyai hubungan rapat dengan memanda Menteri Besar Johor. YB ini juga dikhabarkan mempunyai 2 stesen minyak petronas bahkan ada isu yang tersembunyi melibatkan stesen minyak beliau. Bahkan beliau juga terlibat dalam kontroversi pemilihan Ketua Bahagian UMNO salah satu bahagian di Johor.

No comments: