DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

23 February 2009

PERJUMPAAN KHAS PKR GELANG PATAH

Satu perjumpaan khas malam semalam (22 Februari 2009) bertempat di Pejabat PKR, Taman Teratai. Perjumpaan tersebut antara Ketua Bahagian bersama AJK Bahagian, AMK Bahagian dan Wanita Bahagian yang mana perjumpaan ini lebih kepada merencana gerak kerja dan menetapkan hala tuju perjuangan PKR Bahagian Gelang Patah. Rata-rata yang hadir melahirkan kerisauan yang amat dengan situasi politik negara masa kini dan meminta agar PKR Bahagian Gelang Patah kembali bangkit setelah dilihat lesu kebelakangan ini.

Pada perjumpaan khas tersebut, Ketua Bahagian iaitu Dr. Hajjah Zaliha binti Mustafa memaklumkan bahawa beliau akan bercuti dari arena politik untuk sesuatu tempoh yang agak panjang berikutan faktor kesihatan yang mana ianya tidak mengizinkan beliau bergiat aktif dalam arena politik. Namun beliau tetap akan memberikan perhatian dan tumpuan mengenai perjalanan parti. Beliau juga berjanji akan membantu PKR Gelang Patah mencapai matlamat. Semasa beliau bercuti, tanggungjawap Ketua Bahagian akan dipangku oleh Naib 1 Ketua Bahagian iaitu En. Abdul Manan bin Othman.

En. Abdul Manan pula mengharapkan agar semua AJK, baik dalam Bahagian, AMK mahupun Wanita memberi kerjasama yang padu kepada beliau dan mahukan matlamat sebenar dapat dicapai akhirnya. Beliau menerima tanggungjawap tersebut dengan hati yang terbuka.

Perjumpaan tersebut juga dapat menguraikan beberapa kekusutan dalaman yang timbul akibat beberapa salah faham antara AJK. En. Manan juga dalam ucapannya meminta agar segala kekusutan hendaklah diperbincangkan dan AJK adalah dinasihatkan agar tidak mengambil keputusan sendiri.

AMK Gelang Patah mendoakan agar Dr. Zaliha cepat sembuh dan kembali ceras dalam parti dan mendoakan juga agar En. Manan berjaya membawa PKR Gelang Patah ke mercu kejayaan. AMK Gelang Patah berjanji memberi kerjasama sepenuhnya terhadap program parti.

Azman bin Idris
Timbalan Ketua AMK
Bahagian Gelang Patah

No comments: