DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

15 February 2009

KAH KAH KAH... KHIR TOYO KENA TAHAN POLIS

Aku nak pecah perut bila terbaca satu artikel kat Restoran Ayub Taman U tadi. Khir Toyo kena tahan sebab dia dengan konco2nya cuba menyerahkan memorandum bantahan kepada Pengerusi DAP di rumah Karpal di Jalan Kebun Bunga hari ini.. Dia kata kereta dia ditahan polis dalam perjalanan balik dari Demo yang kununnya tak ada permit.
Pertama kali aku dengar selepas berpuluh-puluh demonstrasi yang dilakukan juak2 umno nie yang confirm tak de permit tetiba Khir Toyo kena tahan... kah...kahh...akahhh..... Nak pecah perut ketawa...
Berlakon lagi la orang tua nie... Wei... cari publisiti murahan la tu. Tau la dah nak dekat pemilihan Agung UMNO... Idea ko ke Man (Lokman Nor Adam) suruh Khir buat demo pas tu kunun2 kena tahan dengan polis.... kah...kah...kahhh.... Aku tau akal ko dengan kawan ko yang kat Johor nie sama jer...
Pak Hamid memang tegas la... Sejak jadi menteri dlm negeri nie dia tak kira sapa yang buat salah. Pemimpin UMNO pun dia tahan. Buktinya Khir Toyo kena tahan sebab demo tak pakai permit. Tegas la Pak Hamid nie...
Ari tu SPRM di tuduh dera Pemuda UMNO masa siasat isu politik wang dalam UMNO. Sampai SPRM di dakwa dera Pemuda UMNO sampai ada yang kena guling2, diugut la dan mcm2 lagi... Entah la... akal logik aku nie memang susah nak percaya apatah lagi kenyataan puak2 UMNO nie... senang cerita mati idup balik pun akal aku cakap nie "Kencinggg Punya Cerita".... Dah la aku nak pegi toilet....

No comments: