DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

12 February 2009

DASAR SI PENIPU

Adik kepada YB haprak Osman Jailu iaitu Norliza mengatakan bahawa abangnya telah dimasukkan ke unit rawatan rapi Hospital Kuala Lumpur kerana masalah jantung dan tidak dapat hadir ke mahkamah pada perbicaraan tersebut. YB haprak ini dituduh bersama sahabat kamcingnya YB haprak Jamalludin Mohd Radzi serta seorang ahli perniagaan Usaili Alias dan dua orang lagi iaitu, juruteknik Perbadanan Kemajuan Negeri Perak (PKNP) Ruslan Sahat dan bekas anggota Majlis Daerah Perak Tengah, Zul bin Hassan telah dituduh dalam 16 pertuduhan menerima dan meminta rasuah berkaitan satu projek iaitu cadangan membangunkan tanah seluas 36.42 hektar bernilai RM180 juta di kawasan pusat bandar Seri Iskandar...

Agak malang YB haprak lagi penipu ini apabila Pengarah Hospital Kuala Lumpur (HKL), Datuk Dr. Zaininah Mohd Zain hari ini menafikan bahawa Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Changkat Jering, Mohd Osman Jailu telah dimasukkan ke hospital itu baru-baru ini.
YB haprak Osman Jailu tidak keseorangan apabila YB haprak Jamalludin Mohd Radzi juga memberi alasan bahawa beliau kurang sihat kebelakangan ini berikutan tekanan keadaan politik di Perak dan beliau juga ada mengalami sakit pinggang.

Majistret Sharmila Abdul Samad telahpun mengeluarkan waran tangkap ke atas 2 YB haprak ini.

Pesanan untuk YB haprak "Sudah2 la menipu, ingatlah akhirat sikit"...

No comments: