DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

09 September 2009

KEBIADAPAN MELAMPAU DIDIKAN UMNO/BN JADI KEBANGGAAN ANAK MUDA INI...


Ni anak sape ni? Mak Bapak diaorang mana?
Apasal ajar anak kencing berdiri macam Hanjing?
Tu pakai baju parti sesat mana pulak tu?
Macam ni ke caranya kalau diaorang protes kat mak bapak diaorang selama ni?
Ajaran agama mana yang mak bapak diaorang ajarkan ek?

Rasanya kalau Manusia yang waras, tak mungkin mengecapi kepuasan "Kencing" kat gambar orang kot...

Tapi kalau "Binatang" tu mungkin la sebab dah memang tak berakal... nama pun BINATANG

Therefore... "Kaki Kencing" kat dlm gambar tu nak dipanggil apa ek???

sumber maklumat dari Suaraselatanonline.blogspot.com

1 comment:

intan said...

mari kita ramai-ramai cari budak-budak binatang ini pas tu kita kencingkan dia orang pulak apa macam biar dia rasa.