DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

25 September 2009

SULTAN PAHANG MAHU RAKYAT SOKONG BEE END

Ampunkan kami Tuanku, Sembah Derhaka kami sembahkan...

Niat kami bukan mahu memperlekehkan titah Tuanku akan tetapi adalah lebih elok jika Sultan yang dianggap sebagai Payung Rakyat bersikap berkecuali dan biarlah rakyat yang menentukan parti mana yang lebih wajar memerintah Malaysia yang kami cintai ini.

Ampun Tuanku...

Setelah lebih 50 tahun rakyat memberi kepercayaan kepada Kerajaan Barisan Nasional namun mereka telah menderhakai amanah rakyat. Mereka membolot harta rakyat secara terang2an atau sembunyi tanpa segan silu. Gelaran Yang Berhormat yang diberikan oleh rakyat kepada mereka seolah-olah satu lesen "agung" bagi si bangsat ini memunggah harta rakyat untuk kepentingan tembolok mereka.

Ampun Tuanku...

Jika kejayaan Kerajaan Barisan Nasional membina jambatan Kuala Krau yang bernilai RM64juta sebagai sandaran untuk Tuanku meminta seluruh hamba rakyat menyokong parti ini, berapakah bilionkah pula harta rakyat yang mereka punggah untuk kepentingan perut mereka ini dan apakah wajar rakyat memaafkan mereka hanya dek kerana jambatan ini...??? Masih ramai rakyat Pahang berada dalam tahap kemiskinan.

Ampun Tuanku...

Rakyat Pahang mulai sedar betapa ruginya mereka memilih Kerajaan Barisan Nasional yang korup apabila Kerajaan Pahang telah disaman dengan nilai ratusan jutaan ringgit oleh beberapa pihak. Apakah ini melambangkan kecekapan pentadbiran Kerajaan Barisan Nasional mentadbir Negeri Pahang..???

Ampun Tuanku...

Bukan niat kami untuk derhaka namun kami percaya bahawa rakyat Pahang dan seluruh rakyat yang sedar tentang kebejatan pentadbiran kerajaan Barisan Nasional ini akan membuat perubahan pada Pilihanraya Umum ke-13 nanti. Hamba rakyat bukan mahu menderhaka kepada titah Tuanku namun hamba rakyat yang tiada berkepentingan dengan mana2 pihak, mahukan kerajaan yang lebih telus, adil dan amanah...

Ampun Tuanku...

No comments: