DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

04 November 2009

CALON YANG BERWIBAWA DAN BERKELAYAKAN SAHAJA YANG LAYAK

Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan bahawa parti akan memperketat proses pemilihan calon wakil rakyat dalam menghadapi pilihan raya akan datang supaya mereka yang tidak konsisten dengan parti tidak dipilih. Beliau juga tidak menafikan bahawa terdapat segelintir wakil rakyat dari PKR gagal membawa imej baik kepada parti apabila gagal melaksanakan amanah dan tanggungjawab kepada rakyat dengan baik.

Menurutnya, dalam pilihan raya akan datang, parti perlu memperhalusi proses pemilihan calon yang akan bertanding di atas tiket PKR dan calon tersebut mestilah mempunyai rekod yang baik dan berkelayakan. Proses pemilihan tersebut wajar dilakukan agar wakil rakyat yang dipilih mampu menjalankan tugas dengan baik demi kepentingan rakyat serta membawa imej yang baik untuk parti.

Sehubungan dengan itu, jika mana2 ahli atau pimpinan PKR yang berura-ura mahu menjadi calon PKR pada PRU akan datang, maka tunjukanlah komitmen anda terhadap gerakerja parti yang sememangnya mengharapkan tenaga anda.

No comments: