DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

31 July 2008

Kerajaan Cuba Kelirukan Rakyat

Bermula dengan penafian Najib Razak yang menyatakan beliau tidak pernah berjumpa dengan Saiful.Kemudian terbongkar timbalan presiden umno itu telah mengadakan beberapa siri perbincangan dengan Saiful beberapa hari sebelum Saiful membuat laporan polis tentang isu liwat.

Diikuti dengan penangkapan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan provokasi polis yang cuba menimbulkan ketegangan dan kemarahan rakyat.Diikuti pula dengan beberapa kenyataan pemimpin umno yang jelas curang dan bias telah memperkukuhkan lagi keyakinan rakyat bahawa terdapat unsur konspirasi dalam isu liwat Saiful.

Kehilangan penyiasat bebas, P.Balasubramaniam selepas mengubah pendiriannya dalam ‘akuan bersumpah’nya, telah berjaya menguatkan rasa gelisah rakyat terhadap mainan politik kotor sang penguasa.Pendedahan oleh blogger Raja Petra dinafikan tanpa terlebih dahulu membuat siasatan adalah dalil jelas double standard yang diamalkan oleh pihak polis.

Dokumen rawatan oleh seorang doctor dari Hospital Pusrawi yang telah menjelaskan tiada apa-apa kesan diliwat ke atas Saiful telah pada awalnya dikesampingkan dan dinafikan kesahihannya oleh polis dan umno.Semua urutan peristiwa ini telah berjaya menggambarkan betapa ketidaktelusan pihak yang dipertanggungjawabkan untuk membuat siasatan yang jujur, ikhlas dan berwibawa.

Penipuan yang disengajakan yang telah mencemarkan kerajaan BN dan institusi polis, peguam negara serta badan kehakiman dalam sandiwara “Linggam Correct Correct Correct” masih segar difikiran rakyat. Justeru, berpandukan kepada betapa jijik dan kotornya penipuan dan kezaliman yang sanggup dilakukan oleh kerajaan Barisan Nasional dan UMNO dalam kes Linggam Correct Correct Correct, maka rakyat MESTI meragui kaedah penyiasatan dan kemungkinan yang agak jelas berlakunya konspirasi kedua dalam isu liwat Saiful ini.

Dengan ikhlas saya ingin mengingatkan seluruh rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan keadilan agar JANGAN mempercayai secara total apa-apa berita atau laporan yang dikeluarkan oleh media arus perdana. Mereka merajai penipuan dan kesongsangan berita.

Hari ini Malaysiakini melapor suatu berita yang telah diduga akan terjadi. Penafian oleh Hospital Pusrawi.

Oh Malaysia ku!. Betapakah kau telah dipermainkan oleh sang penguasa!!

Posted by Kerajaan Rakyat

No comments: