DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

28 March 2009

PANDANGAN ANAK MUDA

Bakal Timbalan Perdana Menteri yang baru akan muncul dari Johor. Naib Ketua Pemuda Umno juga berasal dari Johor manakala Naib Presiden Umno yang mendapat undian ke-2 tertinggi juga anak kelahiran Johor...

Bersediakah PKR Johor untuk berdepan dengan gabungan mereka ini...?? Keadaan PRU-12 pastinya berbeza dengan PRU akan datang ini kerana yang pastinya dengan kombinasi 3 pimpinan tertinggi Umno ini mampu untuk merubah pemikiran pengundi yang dahulunya menyokong Pakatan Rakyat. Apakah kita masih mengharap berlakunya TSUNAMI POLITIK seperti pada PRU-12????

PKR Bahagian Gelang Patah perlu melipat kaligandakan usaha2 jika benar2 mahu menawan Parlimen Gelang Patah. Strategi perlu disusun mulai sekarang.

Keakraban yang telah dirosakan oleh "mereka" yang tidak bertanggungjawab, mestilah dipupuk kembali. Yang pasti "petualang" ini tidak akan mendapat tempat di PKR Gelang Patah. Pergilah "engkau" jauh dari kami... Betapa sukarnya kami membina keakraban namun kerana dendam kesumat "engkau" sanggup pecah belahkan kami... Pergilah, kemana "engkau" mahu pergi...

Yang pastinya fokus PKR Bahagian Gelang Patah perlu jelas. Sekiranya berkehendakan kemenangan, maka kita harus berkerja dan bergerak untuk menang... AMK Bhgn. Gelang Patah cukup yakin dengan kekuatan yang kita ada mampu menawan Parlimen Gelang Patah.
Mereka2 yang telah dipilih/dilantik serta berjawatan, semestinya menunaikan dan melaksanakan amanah serta tanggungjawab yang telah diamanahkan oleh rakyat. Kita memikul harapan rakyat yang mahukan perubahan.

Perubahan pastinya akan berlaku namun ia menuntut kerjasama dari semua pihak. Yang berjawatan janganlah terlalu angkuh dengan jawatan yang disandang sebaliknya jadikanlah diri anda sebagai contoh kepada yang lain. Jangan jadikan jawatan yang disandang sebagai keseronokan dan nama sebaliknya ianya perlu diterjemahkan melalui sikap penuh tanggungjawap demi matlamat perjuangan parti.

Jangan sibuk bercerita rumahtangga orang lain, namun rumahtangga sendiri bercelaru. Umpama anak di Segamat dan di Sekijang berebut tanah manakala Anak di Kota Tinggi rumahtangganya bercelaru. Cucu tak tau ke mana... Dalam hal ini "Bapa" perlulah menggunakan kebijaksanaan menjernihkan keadaan.

Ketua Penerangan
AMK Bhgn Gelang Patah

1 comment:

Anonymous said...

alah...aper kurangnya naib umno...bagus per....tak macam ketua pemuda pkr johor....gila kuasa