DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

02 November 2009

FUTSAL PEMUDA PAKATAN RAKYAT & PERASMIAN NUSREC

Semalam telah berlangsungnya Perasmian Kelab Rekearasi Nusajaya (NUSREC) di Kelab Sukan Pulai Utama. Perasmian dilakukan oleh Yang Dipertua PAS Kawasan Gelang Patah, Tn. Hj. Dzulkefli Ahmad. Sempena perasmian tersebut, satu Kejohanan Futsal Pemuda Pakatan Rakyat anjuran Dewan Pemuda PAS Gelang Patah. Sebanyak 12 pasukan telah dijemput untuk menyertai kejohanan tersebut dan PKR Gelang Patah telah menghantar 1 pasukan yang diketuai oleh En. Abd. Manan selaku Naib Ketua PKR Cabang Gelang Patah.

Mungkin disebabkan beberapa faktor antaranya ada diantara pemain tidak pernah langsung bermain futsal, faktor umur, faktor stamina dan faktor kecederaan masa lampau telah membatasi pasukan PKR Gelang Patah dari mencipta sebarang kemenangan apatah lagi kami terpaksa bersaing dengan anak2 muda yang punya stamina yang tinggi dan sudah biasa dengan permainan tersebut namun kami berjaya menyekat asakan mereka dari berpesta gol. PKR Gelang Patah berjaya menyumbat 2 gol dari 5 perlawanan dan salah satu gol di jaringkan oleh penyerang veteran yang masih berbisa iaitu En. Manan.

Dalam satu temubual ringkas bersama En. Manan selepas majlis penyampaian hadia kepada pemenang, beliau membayangkan untuk menyediakan dan melatih sebuah pasukan dari PKR Gelang Patah yang mantap bagi persediaan untuk menyertai sebarang kejohanan. Pada majlis penutup majlis tersebut, beliau turut mencadangkan agar kejohanan seperti ini dapat diadakan dengan lebih besar lagi disamping tawaran hadiah yang lebih lumayan.

Kepada pemain PKRGP FC tahniah kepada anda semua kerana berjaya membuktikan komitmen anda dan diharap kita akan lebih bersedia di kejohanan akan datang.

No comments: